[AR] [VD] jaja hij kan het hoe nu verder?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wicked2016

[VD] jaja hij kan het hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 12:27

ik had wicked de buiging geleerd hij hield wel altijd zijn ene voetje naar omhoog, dat was voor mij voldoende voor een gewone buiging, want ik had geen idee hoe ik zijn 2 voetjes voor hem kon laten staan. (als iemand hier een idee op weet ook welkom Haha! )maar nu ineens kreeg hij het in zijn hoofd om door te buigen tot zijn knie op de grond kwam... en zo...ontstond het compliment (buigen op 1 knie das dat he?) Bloos

Helemaal verbaasd, want was nog aan het oefenen op het gewone buigen, maar hij vond het wel leuk dus heb ik verder gedaan. *LOL*

de 2de stap is op 2 knieën steunen bij het compliment zeker?

hoe zorg je dat hij die 2de knie erbij neemt?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:29

Volgende stap is hem te laten gaan liggen. Compliment op twee knieen heb ik nog niet gezien hoor.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 13:21

Dat is knielen. Dat doe je door hem te laten liggen, als hij dan op zn knieen zit dan is dat knielen. Compliment op 2 knieen lijkt me erg lastig om te leren als hij niet kan liggen.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:26

Is niet zo lastig te leren hoor. Als je hem het compliment leert op aanraking knie + stem dan kan je later als 'ie op de ene knie ligt de andere ook aantikken plus stem. Vaak hebben ze dan al vrij snel door dat ze die andere knie ook moeten intrekken. Zhanna had dat iig direct door!