. Ik weet dondersgoed dat het niet de juiste manier is, maar het valt te proberen nietwaar.Maar nu komt er dan toch een probleempje om de hoek koekeloeren, in de naam van Nancy.
Na maanden van werken aan de lange lijnen, longeren met tuig, lange lijnen met tuig, madam werdt en heuse koele kikker en vond het allemaal prima. Dus dan toch maar de stoute schoenen aan en inspannen met de geit. Dat ging opzich heel goed, tot ik de broek aan de bomen vastmaakte, ze is heel gevoelig op haar achterbenen en dan vooral dat stuk waar de broek zit, mevrouw ging bijna zitten...ahum. Ze vond het doodeng, dus een rondje gestapt en weer uitgespannen, eerst maar een stapje terug in de training...
Nu wil ik dus gaan slepen met haar, maar het trekken is geen enkel punt, het remmen, dat is zo vreselijk eng (in haar ogen).
Maar hoe ga ik dat in godsnaam trainen?? het lijkt mij dat als je een autoband sleept en je paard stopt dan stopt die band ook (die zal niet even doorschuiven gok ik), iemand enig idee??
. De hele zaak bleef keurig achter hem aan gaan zonder ook maar één keer te stuiteren