Meen ik echt, en dan te bedenken dat ik 13 jaar niet heb gemend....Je hoort mij niet klagen!
De instructeur zei ook gelijk dat ik het nog lang niet verleerd was en dat vind ik toch wel een groot compliment!
We hadden vaardigheid vanavond, dus toen we binnenkwamen was ik al helemaal niet blij, ik had echt zoiets van "moet dat nu gelijk??", maar ik heb er niet een omgegooid en het liep als een trein!!
Eigenlijk ben ik nu stiekem best wel een beetje trots op mezelf...

Vanavond heb ik trouwens met Doede gereden en niet met Japie zoals de bedoeling was, Doede komt elke week op de menclub en Japie is er al heel lang niet geweest en reageerde heel erg op de andere paarden, hij was een beetje "errug fris" om het zo maar even te zeggen...
Dus in overleg met degene die normaal altijd Doede rijdt zei de instructeur dat ie liever had dat ik Doede zou nemen...En dat blijft de eerste weken dus zo, want het liep als een trein...
Ik ben echt heel blij, het is niet te vergelijken met Mika, maar dat mag je ook niet vergelijken, dat zou niet eerlijk zijn, maar ik ga hier zeker veel plezier mee beleven!
Er zijn wel foto's gemaakt maar bijna allemaal mislukt, ik heb er de beste uitgezocht, sorry dat de kwaliteit niet beter is want het is een wazig zooitje...

[img]../upload/800/photo0094.jpg[/img]

Hier waren we aan het uitstappen....Van de andere foto's kun je echt helemaal niks maken, alleen maar vlekken en schimmen, maar er zit ook geen flitser op mn digi en het was echt een supergoedkoop ding, dus wat mag je ervan verwachten??
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mika op 2001-11-08 00:02 ]</font>