Lootje had natuurlijk allang in de gaten dat ik een handje bix in mn jaszak had dus tijdens het vlechten (van die kilometers lange manen...

Eerst maar eens de Spaanse Pas, prima geen probleem zei Lootje, als ik maar wat te vreten krijg. Sterker nog, ik begin ookal vast met dat been te maaien terwijl ik mn mond nog vol heb van de vorige beloning...

Het compliment kostte iets meer moeite..Ik moest haar eerst maar tegen de muur parkeren met dr achterste. Bovendien ging ze wel met haar hoofd naar beneden maar begon ze ook weer de pas te doen en dat is niet zo fijn als je er gehurkt naast zit met een handje voer tussen haar voorbenen...

En dan nu..het pièce de résistance

Ik een krulbaal versleept, haar ervoor geparkeerd (waarop ze meteen weer met dat been begint te maaien...

"PAS!"
Linksvoor erop
'klik' en "braaaafff" en bixje en " blijf!"
Been dr weer af en nog een keer.
Ze bleef weer rustig staan met dat ene been erop en ik dacht: kom ik waag het er eens op!

Dus ik doe een stapje naar achteren, hou het touw omhoog en zeg "kom maar! kóm!"
En...tadaaaaaa.......hoppa! Het andere been erbij op en ze bleef staan!!!!:D:D:D:D:D:D Op het gevaar af als een 29 jarig Pennymeisje te klinken

Op het hoogtepunt moet je stoppen he, dus ik heb haar helemaal suf geklikt en beloond en enthousiast gegild

Had ik natuurlijk geen

Tante Miesje