Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Citaat:Ik zou zorgen dat je eerst in de bak al je spanning kwijt kan raken

marina schreef:In de bak vertrouw je haar dus wel? Want heeft het dan wel zin om in de bak iets aan je vertrouwensband te gaan doen terwijl daar helmaal geen problemen zijn?

Citaat:Misschien kun je eerst een poos met haar gaan wandelen
) maar het is gewoon lastig/vervelend.
) en ik blijf zitten, en ik ben dan ontspannen. Maar buiten gewoon niet. EN het ligt niet aan Fury, maar ik heb het alleen met Fury (omdat we een x een buitnerit hebben gemaakt die niet echt lekker ging). Als ik met Hymne de weg op ga, dan heb ik nergens last van. Nou is het wel dat ik Hymne al 4 jaar rijdt, en Fury nog maar (bijna) 1 jaar. Met Hymne heb ik een band (waar niemand tussen komt
) en zij doet echt alles voor me (ze kan links/rechts/vooruit/achteruit/draaien enz..
).
)
Want fury hinnikt omdat ze zich dan eenzaam voelt, en gewoon dan niets aan me heeft. Ik kan haar 'in haar gedachten' dan dus niet beschermen, terwijl dat normaal wel zo is. En dan gaat ze hinnikken naar de shetjes... en dan doe ik dus iets verkeerd, alleen ALS ze gata hinnikken (op die manier zoals ze het toen deed dan he?, ik bedoel ze hinnikt wel vaker
alleen dan is ze niet eenzaam
)
)
Citaat:Ga eens op andere paarden naar buiten,
)Duncan schreef:okeee......zet je het dan wel hier neer als het gelukt is??? word nu toch wel heel benieuwd
Ik had 2 shabrakjes in de bak neergelegd, om te kijken of ze me zou volgen. In het begin vond ze het heel eng. Maar ik ben gewoon door gegaan (met geduld natuurlijk
). Maar ze wou er ff later gewoon overheen!!!!!!!
En later durfde ze vrijwel meteen in draf er ook overheen!
ben zóóóó blij!!! Het wou gewoon!!!!