flashy schreef:Parelli is geweldig. .. Als je wilt weten hoe en waarom kijk eens op parelli.nl of op paardnatuurlijk.nl... of op naturalhorsemanship.tk
Mensen als Duncan kijken alleen naar de kosten en niet naar de resultaten op langere termijn. Parelli is zelfs een van de bases waar Emiel zijn eigen draai aan heeft gegeven. Voest is een methode die je een trucje leert waarmee je op een gegeven moment, naar mijn bescheiden mening, niet verder kan. De methode van Parelli is compleet van begin tot eind. Goed uitgedacht en bijzonder goed in elkaar gezet. Het wordt begeleid door duidelijke boekjes, video's en tapes. En als je het nodig hebt kan je een cursus doen bij Eddy Modde en einige instructeur in NL tot op heden....
Tuurlijk is de eerste aanschaf best duur, maar je kan er een hele tijd mee vooruit. Je komt veel verder dan welke andere clinic en lessenschema je kan brengen...
Kijk dit is nou nog eens kort door de bocht, als emiel trucjes leert doet parelli exact hetzelfde. Verdiep je eens in een theorie voordat je het onderuithaalt. Ok je kan met parreli verder komen, maar bij voest akn je ook heel ver komen, alleen reiken zijn boeken niet zo ver, en moet je dus clinics gaan volgen.
Volgens mij heeft duncan het niet over de kosten, maar over dat het dwingerig is. En ja ik vind parrelli ook veel te dwingerig en ja ik heb er veel van gelezen en gezien!