Zoals de titel al aangeeft, wat zijn jullie men doelen voor 2026?
Na aanleiding van eerdere topics van voorgaande jaren start ik dit topic.
Het lijkt mij leuk om weer lekker te kletsen over de men wedstrijden en ieders eigen doelen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pjer schreef:Ik ga in maart beginnen met de tweespancursus (ik kan het al wel, maar wil graag het koetsiersbewijs 2 span)
Verder staan er veel leuke bosritten op de planning en ik zou graag marathon hindernissen trainen.
qua wedstrijden misschien een dressuur of vaardigheid maar dat valt nog niet mee in mijn huidige woongebied.
. Ik ben benieuwd wat er achteraf van terechtgekomen is. Dennis schreef:Ik heb enkel en 2span.
Enkel ooit gehaald omdat ik wel pony's voor andere betuigde en het een aanrader vond voor klanten om hem te hebben, maar ik had hem zelf niet.
Mijn instructrice gaf een cursus en ben alleen voor het examen aangesloten. Alleen een lesje gehad om de puntjes op de I te zetten voor hoe de examinator het wou zien in de omgeving van de examen locatie (omdat ik daar nog nooit geweest was).
Paar jaar daarna 2span ook zo gehaald, toen had mijn instructrice examen kandidaten te kort om de cursus examen te laten doen. Dus weer en lesje puntjes op de I daar op locatie en examen doen.
Muronia schreef:Oh een leuk topic. Ik had niet gedacht dat ik ooit nog weer wedstrijddoelen zou hebben sinds ik niet meer rijden kan, maar aangezien we in november onze eerste start in het B mennen dressuur hebben gehad en dat ook best leuk ging.. mag er een beetje vooruit gedacht worden toch?
Ik denk dat mijn doel vooral gaat zijn om ervaring op te doen op verschillende plaatsen/terreinen dit jaar. Misschien de B uitrijden? Ik heb nog geen idee of er in de regio wat men wedstrijden zijn in het buitenseizoen straks. Lijkt me ook wel heel leuk om kennis te maken met vaardigheid, dus voor mezelf een heel stoer doel om ergens dit jaar een rondje vaardigheid te gaan doen. Ik ben benieuwd wat er achteraf van terechtgekomen is.
. Kwa verzekering ook niet.