Een aantal jaren geleden lag er ook genoeg sneeuw en toen heb ik een goedkoop tuig gekocht om het voor de hafjes een beetje comfortabel te maken. Het is niet perfect maar voor even eens in de paar jaar vind ik het prima.
Ik heb in totaal 3 bijrijders. Vandaag lukte het om met z'n 4tjes af te spreken.
Super leuk!
Eerst was Roos aan de beurt. Die had gisteren al een klein testrondje gedaan dus die wist al hoe het werkte.
We hadden er steeds iemand naast om te begeleiden. Maar goed ook want Roos houdt van grapjes en werd er ontzettend enthousiast van. Dus toen ik even een stukje ging draven zonder dat iemand haar vast had vond ze het een leuk idee om na een gilletje ook even een paar passen galop te doen haha.

Daarna was Anton aan de beurt. Voor hem was het dus al wat jaartjes geleden. We hadden hem expres ook meegenomen bij Roos zodat hij het allemaal kon zien van alle kanten. Hij deed het ook super braaf. Hij was wel heel voorzichtig en rustig. Het tegenovergestelde van Roos. Dat is weleens anders....

Hebben jullie ook leuke dingen met jullie paard/paarden gedaan in de sneeuw?
Stiekem hoop ik dat de sneeuw er zaterdag ook nog ligt. Ik zou ook weleens met skies erachter willen proberen