Freya de prinses mijn steun en toeverlaat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Henrike5

Freya de prinses mijn steun en toeverlaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-25 13:45

Gekke titel misschien maar zeer zeker waar helaas heb erg veel last van wedstrijd spanning waardoor ik het erg lastig maak voor Freya.

Ondanks dat ze nog maar 6 zet ze altijd haar beste beentje voor en steund ze mij waar het haar lukt.

Vorig jaar tijdens haar eerste keer verplaatsing werd ze kringkampioen, dus op naar het nk! Helaas had ik daar zo veel spanning dat ik haar niet kon helpen in de momenten waar ze mij zo nodig had. Wat was ik boos op mij zelf want ze deed het zo lief en vertrouwde zo op mij en ik liet haar vallen. Dus doel voor dit jaar was minder spanning van mij.

Zelf heb ik geen vervoer maar lieve vrienden wouden rijden en helpen waar ik ze heel erg dankbaar voor ben daardoor kon ik de spanning steeds meer los laten. Hierdoor rij ik wel maar 3 wedstrijdjes per jaar maar dat mag de pret niet drukken!

Op de wedstrijden zijn ook foto's gemaakt en die wou ik graag delen want ik ben heel trots op hoe braaf ze wel niet is ondanks mijn gekluns elke keer
(foto's zonder logo door MoudFotografie)

In Putten was de eerste wedstrijd en alle gesprekken met de mensen om mij heen werkte, ik was er meer bij met mijn hoofd en we konden al wat meer schakelen wat resulteerde in 2x 1e. Ook de eerste keer vaardigheid voor haar waarbij ze heel goed liep. Ik had het niet verwacht en dus ook geen barrage verkend dus tot zo ver de vaardigheid die dag

Afbeelding

Afbeelding

Vaardigheid vond ze erg leuk

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De wedstrijd daarna was in de stromende regen waardoor de jury auto echt heel eng was maar toch liep ze heel dapper door, vaardigheid was binnen wat ook weer nieuw voor haar was maar het tweede rondje ging ook al weer beter wat maakte dat ze 2x 1e en een 2e plaats behaalde en we weer met 4 winstpunten naar huis mochten. Dit zorgde er ook voor dat de laatste wedstrijd voor ons in de L gingen en ook dit deed ze weer super 1e in de vaardigheid en 2e in de dressuur met in 1 proef 212 punten :o

Ook van de laatste wedstrijd zijn er fotos en het is mooi te zien dat we samen steeds iets groeien

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wedstrijden zijn leuk maar het liefst crossen we samen over de heide dus volgend jaar starten we door in het L en hopen we weer veel lol samen te maken!

Afbeelding

kally

Re: Freya de prinses mijn steun en toeverlaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 14:26

Wat zien jullie er samen mooi uit, jammer dat je nog wat spanning opbouwd maar met
wat meer ervaring en vertrouwen kom je er wel…je hebt een prachtige en stabiele
partner voor de wagen dus met de tijd komt dat helemaal goed!

Gyselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 14:27

Wat een fijn beeld geven jullie samen af. Mooi om te zien dat je je eigen verbeterpunten helder hebt en dat jullie elkaar hierin kunnen helpen! Wees niet te streng voor jezelf, volgens mij doen jullie het fantastisch samen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 17:38

Wat een super leuke pony heb je! Jullie zijn een mooie combinatie.

Wedstrijd spanning is rottig maar wellicht een kwestie van kilometers maken? En anders..drie wedstrijden zijn ook genoeg als het zo goed gaat. :-)

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-25 23:10

Wat lief van jullie bedankt! Ze is inderdaad heel stabiel

Elisa ik snap wat je bedoeld helaas loop ik hier al jaren tegenaan het knopje lijkt nu pas wat om te gaan. Om maar even een voorbeeld te noemen vorig jaar was ik van te voren aan het hyperventileren, had ik geen idee wat er tijdens de proef gebeurde en was ik tijdens de les als de eigenaar van mijn bijrijdpaard kwam kijken heel erg gespannen zo erg dat de instructeur zich af vroeg wat ik aan doen was want zo kende hij mij niet.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 23:48

Prachtige combi, misschien is het voor je concurrenten maar goed dat je zo weinig start want wat ziet het er goed uit. Gewoon doorgaan met genieten.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 00:16

Jullie zijn prachtig samen! Mooie wagen en tuig heb je. Jammer van je spanning met wedstrijden, veel kilometers maken helpt misschien wel. Aan het mooie plaatje zal het zeker niet liggen. Heel veel succes!

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-25 18:53

Wat lief dank jullie wel! We doen altijd wel ons best om er netjes uit te zien is toch ook een beetje respect naar de jury toe

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:01

Wat een mooie combinatie zijn jullie samen en wat een prachtig tuig heb je! Waar is die van?

Starspangled

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:43

Wat een leuke pony en wat zien jullie er prachtig uit als combinatie!

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:16

Dank jullie wel :o Tuig is van Arden bij Voskamp vandaan