Ondanks dat ze nog maar 6 zet ze altijd haar beste beentje voor en steund ze mij waar het haar lukt.
Vorig jaar tijdens haar eerste keer verplaatsing werd ze kringkampioen, dus op naar het nk! Helaas had ik daar zo veel spanning dat ik haar niet kon helpen in de momenten waar ze mij zo nodig had. Wat was ik boos op mij zelf want ze deed het zo lief en vertrouwde zo op mij en ik liet haar vallen. Dus doel voor dit jaar was minder spanning van mij.
Zelf heb ik geen vervoer maar lieve vrienden wouden rijden en helpen waar ik ze heel erg dankbaar voor ben daardoor kon ik de spanning steeds meer los laten. Hierdoor rij ik wel maar 3 wedstrijdjes per jaar maar dat mag de pret niet drukken!
Op de wedstrijden zijn ook foto's gemaakt en die wou ik graag delen want ik ben heel trots op hoe braaf ze wel niet is ondanks mijn gekluns elke keer
(foto's zonder logo door MoudFotografie)
In Putten was de eerste wedstrijd en alle gesprekken met de mensen om mij heen werkte, ik was er meer bij met mijn hoofd en we konden al wat meer schakelen wat resulteerde in 2x 1e. Ook de eerste keer vaardigheid voor haar waarbij ze heel goed liep. Ik had het niet verwacht en dus ook geen barrage verkend dus tot zo ver de vaardigheid die dag

Vaardigheid vond ze erg leuk

De wedstrijd daarna was in de stromende regen waardoor de jury auto echt heel eng was maar toch liep ze heel dapper door, vaardigheid was binnen wat ook weer nieuw voor haar was maar het tweede rondje ging ook al weer beter wat maakte dat ze 2x 1e en een 2e plaats behaalde en we weer met 4 winstpunten naar huis mochten. Dit zorgde er ook voor dat de laatste wedstrijd voor ons in de L gingen en ook dit deed ze weer super 1e in de vaardigheid en 2e in de dressuur met in 1 proef 212 punten
Ook van de laatste wedstrijd zijn er fotos en het is mooi te zien dat we samen steeds iets groeien

Wedstrijden zijn leuk maar het liefst crossen we samen over de heide dus volgend jaar starten we door in het L en hopen we weer veel lol samen te maken!