Onderwerp: Cadeau-idee voor een ruiter – een thermos voor thee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anaismartin

Onderwerp: Cadeau-idee voor een ruiter – een thermos voor thee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-25 16:12

Hallo allemaal,

Ik heb een vriend(in) die regelmatig paardrijdt en ik wil graag een handig en leuk cadeau geven.
Ik dacht aan iets eenvoudigs maar praktisch: een thermosfles om warme thee te drinken tijdens zijn/haar dagen op de manege of tijdens buitenritten.

Wat denken jullie?

Is dit een nuttig cadeau voor een ruiter?

Hebben jullie aanbevelingen voor merken of modellen van thermosflessen die de warmte goed vasthouden en makkelijk mee te nemen zijn?

Andere ideeën voor praktische cadeaus voor ruiters?

Alvast bedankt voor jullie tips en ervaringen!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 17:30

Goede isolatiefles is handig voor ook koud water in warm weer. Voor thee, persoonlijk liever niet, die wordt mij toch te sterk (ja zonder theezakje er in). Ook voor een iso of thermosfles waar je iets anders dan water in wil doen, let op dat de opening groot genoeg is om er in te kijken en goed te kunnen schrobben. Drankjes geven aanslag (en dus invloed op de smaak) en ook hard water laat op den duur kalk achter.
Voor onderweg zou hoe meenemen op een paard een persoon specifieke vraag zijn. Als manegeruiter mag het misschien niet eens, en bij een verzorg/eigen paard is de vraag wat de tuigage aan mogelijkheden biedt.