Zo, dit vond ik wel even een eigen topic waard . Veronia en ik hadden vanavond onze vuurdoop met pionnetjes tijdens onze les. Ik wou daar graag eens kennis mee maken en het was precies zoals ik had verwacht! Het ziet er makkelijk uit, maar dat is het dus helemaal niet . Maar dat maakt het dan juist weer hartstikke interessant, want dit wil ik dus echt onder de knie krijgen nu he?
Ik heb een heleboel leuke plaatjes dankzij mijn lieve groom. Geconcentreerde gezichten van zowel Veroon als Muroon, maar dat mag he?
Bedoel je dan die groninger op de bok of de groninger die er voor loopt?
Dennis
Geplaatst: 22-07-25 23:05
Als je dressuur voor elkaar is (lees: op de letter rijden is niet zo wel anders dan door een poort) en je het een paar keer gedaan hebt is het zo spannend allemaal niet, maar vooral een heel leuk spelletje!
Dank je! Spannend viel wel mee en leuk was het ook zeker. Tuurlijk heb ik er wel een paar overhoop gereden, maar we kwamen er ook best vaak goed tussendoor. De poortjes in het midden stonden op een wat kleinere volte en daar had ik best nog wel moeite mee om goed op de cirkel te blijven. Mooi oefenmateriaal!
Wat lief, dank je wel! Dit kost ook best inspanning en ik ben na het mennen de rest van de dag kapot, maar liever dat dan niks meer doen. We mennen nu 1 x per week. Vaker trek ik niet, maar ik kijk er altijd heel erg naar uit. Het is echt "ons" momentje. De merrie wordt verder nog onder het zadel gereden door haar verzorgster.
Wat leuk! En dat filmpje. niet zo streng wezen hoor , het is echt niet direct vlekkeloos maar zo beroerd ziet het er echt niet uit Vooral veel plezier hebben.