Heeft iemand hier een idee hoe ik dit kan oplossen? voor de rest trekt ze zich trouwens nooit los en beukt ze steeds minder/niet meer door me heen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hutcherson schreef:Mijne was ook bang. Dus begonnen met een emmer en spons. Daarna slang in de buurt voor geluid en emmer te vullen, verder met spons. Daarna de spons natspuiten en afsponzen. Daarna de voetjes met slang, rest met spons. Etc etc. Nu douche ik hem 2/3x per dag met de slang (bij forse temperatuur uiteraard).
foret_chemin schreef:Tja dat eigenlijkafspuiten gaat niet, maar misschien heeft iemand hier de oplossing. Het zit dus zo, paard is net 3 maar vind de tuinslang nog steeds eng. op het moment dat de slang aangaat trekt ze zich snel los en/of beukt ze door me heen. Voor zover ik altijd heb geleerd = slang/object dr op totdat ze stil staan, dan weghalen en belonen, maar ja als ze zich los trekt gaat dat niet
![]()
Heeft iemand hier een idee hoe ik dit kan oplossen? voor de rest trekt ze zich trouwens nooit los en beukt ze steeds minder/niet meer door me heen.