Menwagen overspuiten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Spaansepony

Menwagen overspuiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:07

Hoi,

Zoals titel al doet vermoeden zou ik graag onze menwagen marathon willen overspuiten.
Ik heb de wagen afgelopen jaren niet met liefde behandeld door buiten te staan zonder hoes en inmiddels ziet de wagen er niet meer uit. :o

Google levert mij weinig op, 2 oude topic waar weinig informatie in staat. Dus wie weet waar je dit kan doen en wat ongeveer de kosten zijn?
Dan kan ik eens afwegen of zoiets nog de moeite waard gaat zijn, wagen verder is tiptop in orde.

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:46

Ik heb helaas geen tip waar je het kan laten doen, maar je zou het ook zelf kunnen doen. Ik heb een paar jaar terug mijn menkar zwart gespoten, zit er nogsteeds top op!
Afbeelding
Afbeelding

Heel simpel de praxis binnengelopen, zoeken naar de juiste spuitbussen (voor metaal had ik) en een coating spray (doorzichtig) voor eroverheen. Let erop dat de verf ook echt bestemd is voor het ‘buitenleven’.
Even de kar goed schoonmaken, indien nodig ontvetten en afplakken wat geen andere kleur moet krijgen :) het enige wat me daar wat tijd mee koste was het precies goed afplakken van de zilveren boog
Afbeelding