Menroutes ruthbeek enschede

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jackylove

Menroutes ruthbeek enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-25 08:30

Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort mijn pony voor de wagen en we vinden buiten rijden heerlijk. Alleen ben ik er achter gekomen dat de rondjes die ik ken best kort zijn , hij is vaak niet eens moe/ bezweet hebben jullie misschien nog leuke routes ? Mag gerust 15 a 20 km zijn!

PaulBenson

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 12:01

Jackylove schreef:
Hoi allemaal, geometry dash spam

Ik heb sinds kort mijn pony voor de wagen en we vinden buiten rijden heerlijk. Alleen ben ik er achter gekomen dat de rondjes die ik ken best kort zijn , hij is vaak niet eens moe/ bezweet hebben jullie misschien nog leuke routes ? Mag gerust 15 a 20 km zijn!

Probeer https://www.ruiterenenmennen.nl

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 12:51

Je kan vanaf het Buurserzand de straat over, richting Haaksbergerveen . Daar heb je een aantal brede zandpaden waar je ook met de menkar kan rijden. Je hebt er ook stukken straat bijzitten waar je overheen moet. Vanaf het Rutbeek naar het Buurserzand en ook rondom het haaksbergerveen. Maar het is te doen.

Jackylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-25 22:58

Misty12 schreef:
Je kan vanaf het Buurserzand de straat over, richting Haaksbergerveen . Daar heb je een aantal brede zandpaden waar je ook met de menkar kan rijden. Je hebt er ook stukken straat bijzitten waar je overheen moet. Vanaf het Rutbeek naar het Buurserzand en ook rondom het haaksbergerveen. Maar het is te doen.

Ooh dat ga ik zondag proberen dank je