Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMyrth schreef:
tamary schreef:Of deze : https://equi-pack.com/
xMyrth schreef:Ik lees ook dat mensen zadeltassen vast maken aan een longeersingel met een dekje eronder. Misschien ook nog een idee?
xMyrth schreef:Ik lees ook dat mensen zadeltassen vast maken aan een longeersingel met een dekje eronder. Misschien ook nog een idee?
Marije_jiplover schreef:Let op met hoeveel gewicht je erin stopt en hoe dit gewicht over de rug van je paard verdeeld wordt.
Ook met een zadeltas wil je de ruggengraat graag vrij hebben.
Ik wandel wel eens met een longeersingel met een longeerpad eronder met aan de ene kant van de schoft een bidonhouder met een bidon met drinken en aan de andere kant een klein tasje met wat te eten.
Marije_jiplover schreef:Let op met hoeveel gewicht je erin stopt en hoe dit gewicht over de rug van je paard verdeeld wordt.
Ik wandel wel eens met een longeersingel met een longeerpad eronder met aan de ene kant van de schoft een bidonhouder met een bidon met drinken en aan de andere kant een klein tasje met wat te eten.
Laura_ schreef:Eventueel kan je misschien ook nog iets met fietstassen? Weet alleen niet of de rug daarmee voldoende vrij ligt?
Riëtte schreef:Marije_jiplover schreef:Let op met hoeveel gewicht je erin stopt en hoe dit gewicht over de rug van je paard verdeeld wordt.
Ik heb een barefootzadel met bijhorend dekje, dat dekje zou ik ook gebruiken hiervoor. Ruggegraat blijft vrij dus
Hilary schreef:Marije_jiplover schreef:Let op met hoeveel gewicht je erin stopt en hoe dit gewicht over de rug van je paard verdeeld wordt.
Wat voor longeerpad gebruik je? Heb je een linkje?