Ze is een 14 jarige shire merrie die ik eind augustus samen met Saul heb gekocht.
Ze is ooit 9-10 jaar geleden beleerd onder het zadel en daarna is er nooit meer wat mee gedaan, heel zonde dus. Ook Amina had te korte hoeven en ze was gevoelig, niet zo kreupel als Saul, maar het deed haar wel zeer. Sinds dat ze ijzers heeft, gaat het een stuk beter!
Ik ben begonnen met wat longeren, uiteindelijk zadeltje erop, maar het longeren vind ze verschrikkelijk saai

We hebben een keer lange lijnen geoefend, en een keer met iets erachter maar de strengen waren te kort dus dat ding tikte tegen dr voeten aan bij elke stap. Toen dacht ik fiets it en we hebben de kar erachter gehangen

Vandaag hebben we voor de vierde keer gemend, en ik ben een heel gelukkig paardenmeisje

Nouja goed, hier wat plaatjes van mn vriendinnetje

En zo loopt ze er in het dagelijkse leven bij

Met haar maatje

Even voor de duidelijkheid, ik weet dat de stangen net wat te smal en vooral te kort zijn! Hier staat al een afspraak voor om dat te veranderen.
Ook moet ik het tuig wat veranderen na het zien van de foto’s. Die lussen zijn omdat ik er veiligheids gespen aan wilde hebben maar ik wil het leer niet afknippen. Helemaal doortrekken haalt de funktie van de veiligheids gespen om makkelijk los te krijgen weer weg.