Nou ik probeer dus al heel lang RB het compliment te leren (lees ik ben er meer als een jaar geleden aan begonnen) Maar Bullie is beetje blond en snapte er helemaal niks van. Sinds een paar weekjes "plofte" hij al af en toe per ongeluk op zijn voorknie. Ik natuurlijk helemaal super beloond

Ik tilde zijn been op en bracht het iets naar achteren terwijl ik hem met een wortel met zijn hoofd lichtjes opzij lokte. Nou RB dacht: leuk dat jij mijn been vasthoudt maar ik zak niet hoor

Ik til zijn been op en zeg down en ik voelde al dat hij naar beneden wou dus ik rustig loslaten en RB zakte en lag zomaar een paar seconden zonder dat ik hem tegenhield op zijn voorknie. Ik heb hem helemaal doodgeknuffeld een lekkere wortel gegeven en ben gestopt want zo goed had hij het nog nooit gedaan.
Nou op commando doet hij nog niet en ik moet nog wel helpen door eerst zijn been op te tillen maar hij doet het iig! Nou flink oefenen en hopen dat hij het straks op commando kan

En voor mensen bij wie het een twee drie niet lukt...niet alle paardjes zijn zo snel van begrip. Denk dan maar eens aan hoe lang ik bezig geweest ben voordat dit eruit kwam. Geduld is echt een schone zaak