Het ultieme clicker tasje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

Het ultieme clicker tasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-23 17:41

Ik ben op zoek naar het ultieme clicker tasje. Dus vertel. Welke vind jij fijn.

Mijn eisen
> liefst met riem
> liefst geen stof. Ik gebruik ook "natte" beloningen zoals stukjes appel

Ben benieuwd
Linkjes zijn pluspunten :D

Kloesje

Re: Het ultieme clicker tasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 17:43

Twin treat beloningstasje, is wel van stof, maar er zit een extra binnenzakje bij, zodat je gewoon eenvoudig het zakje eruit kan ritsen en kan wassen. Daarnaast kun je 2 verschillende soorten beloningen in het tasje bewaren.

https://www.actievehonden.com/p/trainin ... tasje/3185

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 17:54

The Trainers Pouch. Is ook in Nederland verkrijgbaar bij verschillende winkels en docenten, en is daar ook een stuk goedkoper. Werkt superfijn, siliconen dus goed uitwasbaar en door de opening die zelf weer dichtflapt vallen er ook geen koekies uit als je bukt.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 03:58

Sokje_6 schreef:
The Trainers Pouch. Is ook in Nederland verkrijgbaar bij verschillende winkels en docenten, en is daar ook een stuk goedkoper. Werkt superfijn, siliconen dus goed uitwasbaar en door de opening die zelf weer dichtflapt vallen er ook geen koekies uit als je bukt.

Die heb ik ook! Mijn blauwe is geweldig! *\o/*

toen wilde ik een paarse (mijn huisstijl kleur) maar die was veel dunner en hier vallen mijn bikjes uit. Hij weeg ook veel minder. Wel een beetje -O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 05:40

EQDog Click ‘n Treat, echt ideaal.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 07:40

Effects

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 15:05

Ik vind de Trainers Pouch ook erg fijn.

Daarnaast gebruik ik de grote beloningstas van SPOD. Daar zitten verschillende vakjes voor beloningen in, ik vul er vaak één met normale beloning en één met beloningen met hogere beloningswaarde. Ook is er ruimte voor bijvoorbeeld je telefoon. Deze tas is wel meer van stof, dat vind ik zelf niet zo'n probleem met appel en licht geweekte hooibrok. Zeker als je het snel op voert. En anders kun je er zo een doekje doorheen halen.
https://spod-international.nl/waist-bag/

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 17:11

Schupje: ik zoek een tasje die je ook aan het zadel kunt bevestigen zonder dat die dan vreselijk meebeweegt. Iemand een idee? Zo'n siliconen tasje als lovelace hierboven lijkt me ook handig.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 17:12

Ik ben helemaal fan van het Pinewood hondensport beloning tasje
https://www.actievehonden.com/p/trainin ... gstas/2215

Is makkelijk uit te wassen ook :j En deze zou bv ook gewoon aan een broek riem of een tas, etc bevestigd kunnen worden naast de schouder riem om hem om te hangen - heeft daar aan de achterkant bevestiging-opties voor. Bevat meerdere vakjes e.d. zodat je ook sleutels, telefoon en what not kwijt kunt - vind ik persoonlijk ook altijd erg fijn. En bij ActieveHonden is ie momenteel heel leuk geprijsd :j

*Ik vind die siliconen tasjes dan weer helemaal niks, maar da's persoonlijk.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 21-07-25 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 17:16

TanteJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 17:28

Ik weet niet zeker, of deze ook in nederland te verkijgen is? Het binnenzakje kan eruit en kan in de wasmachine.
Het tasje zelf kan om je heupen, direct aan je riem, of als schoudertas gedragen worden.
https://rudelkoenig.de/products/hunde-futtertasche

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 18:29

Ik heb de trainers-pouch. Ik heb er 2 aan 1 riem.

Dit gebruik ik voor mijn handwerk en stapritjes.
Ik heb een hele grote heuptas met gladde binnenvoering die ik dan gebruik voor het rij-werk.
Die heeft een rit dus daar valt niets uit :D

Er bestaat ook een tas om aan je been te doen, maar die is niet makkelijk schoonmaakbaar.

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 19:47

@cursebreaker: deze kun je niet aan je zadel bevestigen zonder dat die heel erg meebeweegt denk ik?
@percy: Oh da's een mooie meevaller, ik kan ze nu online niet vinden helaas
@tante: die is niet handig aan je zadel lijkt me..
@miamore: op zich ook wel handig inderdaad, wel prijzig in vergelijking met lovelace of lidl ;)

Ik zoek echt iets voor tijdens het paardrijden en niet voor hondentraining. Nu heb ik ergens gehoord over een (siliconen) tasje voor aan je zadel maar die kan ik vooralsnog dus niet vinden

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 19:52

Dat durf ik niet te zeggen. Ik gebruik hem zelf voor honden training maar omdat hij zo divers te gebruiken/bevestigen is, wat vaak is met honden training artikelen, dacht ik dat hij dus wel top zou zijn voor wat je zoekt alsnog. Maar ik heb geen eigen ervaring met aan een zadel vastmaken. Het vastmaken zal geen probleem zijn, maar ik denk wel dat hij kan bungelen zeg maar in galop- maar misschien dat je met een beetje creatief zijn dat kunt beperken.

Hij gaat wel goed dicht dus je zult wel geen inhoud verliezen tijdens het rijden bv. Is aan je broek hangen geen optie ipv zadel? Ik denk dat je ook soms even moet testen en kijken wat voor jou persoonlijk prettig is ook hierin.

Aan de hand van je OP had ik ook even niet zo snel gezien dat aan het zadel een must was, sorry. Maar ik denk dat deze daar alsnog wel geschikt voor is, afhankelijk van waar en hoe je bevestigd - maar de siliconen tasjes zijn denk ik qua formaat wel interessanter.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 21:05

Cursebreaker, dat is niet zo vreemd want zij is niet de ts.
Ik had inderdaad mazzel met die van de lidl behalve dan dat ik hem nog niet gebruikt heb :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 21:13

Percy schreef:
Cursebreaker, dat is niet zo vreemd want zij is niet de ts.
Ik had inderdaad mazzel met die van de lidl behalve dan dat ik hem nog niet gebruikt heb :D

Het was een lange dag voor me vandaag, zullen we maar zeggen :')

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 09:39

Haha, evengoed bedankt voor het meedenken hoor. Aan je broek of riem is op zich wel een optie natuurlijk alleen ergens dus gehoord over eentje die aan je zadel kunt bevestigen dus vandaar hier mijn vraag:)

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 19:26

Vanochtend bij de dierenwinkel een beloningstasje van Kerbl meegenomen. Die sluit middels een soort rimpeling waardoor de brokjes er niet gelijk uitvallen (maar helemaal afsluiten dus niet). Ik had 'm vanmiddag met de karabijn aan mijn zadel zitten en het valt me mee hoeveel die mee hupst. Dus even kijken hoe het bevalt verder:)