Wij zijn ons stilletjes aan aan het oriënteren naar een koetsje/wagentje voor een mini shet van 85cm...
Ze heeft vroeger (enkele jaren geleden) al ingespannen gestaan en dit ging toen heel goed. Maar zal wel weer opgepakt moeten worden uiteraard.
De bedoeling is om puur recreatief te gaan mennen, zodat mijn man en dochtertje later samen mee op buitenrit kunnen (als mama met het grote paard gaat rijden). Dus zitplaats voor 2 lichte personen is wel nodig...
Nu had ik mijn oog laten vallen op een leuke 2ehands 4wieler, dit is een lichtgewicht karretje (speciaal voor mini shotjes), maar wel niet geremd. Ik heb me wel laten vertellen dat geremd niet echt nodig nodig is, maar ik twijfel.
Wij zouden vooral hier tussen de weilanden gaan rijden. Dat is voornamelijk vlakke, verharde weg. Geen heuvels, niets op en af, geen korte bochten,... enkel af en toe verharde zandweg, maar wel steeds harde ondergrond dus

Kunnen jullie me adviseren? Mijn budget is helaas niet zo heel groot (max 300 euro) vandaar de keuze voor een 2ehandsje

Foto van mijn kleine dame