Is er misschien iemand op zoek naar een hulpvaardig iemand, ik zou heel graag mee willen helpen/verzorgen bij het mennen. Ik ben 58 jaar, woon in Noord Brabant en vraag me af of er iemand het leuk vindt, om bijvoorbeeld samen met paarden te mennen/verzorgen eventueel. Ook voor wedstrijden. Ik heb zelf geen paard meer, maar zou op deze manier heel graag met paarden bezig zijn. Voor meer informatie, reageer gerust. Vriendelijke groet, Dorine
jojoni
Geplaatst: 29-01-23 16:59
Hey leuk dat je iemand zoekt..
Ikzelf komt uit noordbrabant maar zit nu net over de grens in België. Waarschijnlijk wat te ver voor je, maar anders ben je van harte welkom. Ik heb 2 paarden op dit moment. 1 ervan loopt wat wedstrijden en de andere voornamelijk in de bos tot ik wat meer controle heb voor wedstrijden (wel heel braaf hoor).
Ij ben opzoek naar een menner voor m'n 4 jarige schwarzwalder fuchs
karrepaard
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-24 15:47
wij hebben zelf een pony om te mennen. bedoeling was om eventueel samen te mennen. waar woon je
Percy
Geplaatst: 28-06-24 18:25
Ik had eerder ook gevraagd waar jij woont Karrepaard.
Wij doen vaker ritten met een groepje.
Pippy1970
Geplaatst: 28-06-24 23:24
karrepaard schreef:
wij hebben zelf een pony om te mennen. bedoeling was om eventueel samen te mennen. waar woon je
Oke. Wij wonen in gemert. Maar ik zoek echt een menner met ruime ervaring. die graag wil mennen.en met onze sterke knappe schwazwalder fuchs van 4 jaar aan de slag wil gaan. Hij is al beleerd voor de wagen.maar moet nog goed doorgereden worden
Percy
Geplaatst: 29-06-24 00:00
Dan heb je iemand nodig die dat tegen betaling doet. Niemand gaat dat gratis doen voor een ander.
Pippy1970
Geplaatst: 29-06-24 09:23
Percy schreef:
Dan heb je iemand nodig die dat tegen betaling doet. Niemand gaat dat gratis doen voor een ander.
Dat is toch ook geen probleem
Momo94
Geplaatst: 29-06-24 09:38
In de buurt zit small town stables in vorstenbosch. Wat je eventueel ook kan doen is lessen bij fred met je eigen pony en dan rij je die ook vanzelf door. Doorrijden is ook niet met een paar weken gedaan voor de kar en kan je toch lekker met je eigen pony op pad onder begeleiding.