[AR] hulp bij opstarten mennen met eigen pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lnvdh

hulp bij opstarten mennen met eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-22 11:10

Mijn partner heeft zijn menbewijs gehaald en wij weten dat onze pony bij zijn vorige eigenaar voor de kar heeft gelopen. inmiddels hebben we een kar en een tuig en oefent mijn man wat op het weiland echter zoeken we een instructeur die ons verder kan helpen de weg op. We hebben geen trailer dus zoeken iemand die ons op eigen locatie kan helpen. wie weet is het maar voor een 5 of tien lessen maar ik vind het erg spannend om nu zomaar de weg op te gaan. Zelf heb ik nl nul verstand en ervaring van mennen enkel met rijden onder het zadel
We wonen in de kop van noord Holland ( den helder) Wie weet er een instructeur?? ( heb de advertentie ook al op bokt markt gezet)

Ibbel

Re: hulp bij opstarten mennen met eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 11:12

Zoek even uit of er een menvereniging in de buurt zit en kijk wie daar les geeft/of daar geen ervaren leden zijn die willen helpen.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 11:19

Volgens mij is Jan Tuin in Heemskerk één van de weinigen in Noord-Holland. Waar heeft je man zijn koetsiersbewijs gehaald? Kan hij die instructeur niet vragen jullie te komen helpen? Ik zou zeker niet 'zomaar' zelf aan de gang gaan, zeker omdat jij onzeker en onervaren bent m.b.t. mennen, je moet toch op andere dingen bedacht zijn dan met rijden.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 14:21

‘Dennis’ hier op bokt is volgens mij net afgestudeerd instructrice en zit ook in Noord Holland.

lnvdh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-22 15:12

Ryder schreef:
Volgens mij is Jan Tuin in Heemskerk één van de weinigen in Noord-Holland. Waar heeft je man zijn koetsiersbewijs gehaald? Kan hij die instructeur niet vragen jullie te komen helpen? Ik zou zeker niet 'zomaar' zelf aan de gang gaan, zeker omdat jij onzeker en onervaren bent m.b.t. mennen, je moet toch op andere dingen bedacht zijn dan met rijden.

Hij heeft hem bij jan tuin gehaald maar deze stopt er helaas mee. anders was dat zeker een optie geweest maar helaas