Dat had ik dus echt nog nooit gedaan...
En voor Fie was het ook helemaal nieuw, dus het was even helemaal afwachten hoe het zou gaan...
Er was vandaag onderlinge wedstrijd van onze vereniging, dan kunnen ook de menners in de binnenbak van de manege een menproefje rijden.
Dus dat was een mooie gelegenheid om eens te testen om Fie en ik zover zijn dat we met een beetje fatsoen de bak rond kunnen sturen!
Het lag eigenlijk in de planning om van de week eens te proberen of het uberhaupt zou lukken om in de bak met haar te mennen (want dat doen we eigenlijk altijd op de weg, omdat ze nog zo'n moeite had met al die krappe wendingen...) en dan wilden we gelijk het proefje eens even een een keertje door rijden.
Maar door het slechte weer van afgelopen week zijn we zover niet gekomen en was het vandaag dus op goed geluk...
Ze vond het wel heel vreemd en spannend om ineens met een kar erachter door die binnenbak te sjouwen! Maar ze gedroeg zich echt keurig!
Ik was onwijs trots op haar!
Het was natuurlijk nog lang niet perfect allemaal en het rijden met 1 hand moet ik nog echt even gaan oefenen

Maar ik was dik tevreden!
Vanavond weet ik m'n puntjes, we moeten er straks eerst nog even onder het zadel tegenaan!