Ik ben mezelf dus aan het omscholen tot menner na jaren dromen.

Mijn tinker (1.45 hoog) is bezig met zijn laatste stukje qua beleren bij Edwin van der Graaf. Hij doet het super is alleen erg rillerig dus we maken lekker veel kilometers terwijl Edwin mee koekeloert over mijn schouders. We rijden tot nu toe alleen in de binnenbak hoor.
Ondertussen ben ik het ook aan het leren. En het is echt superleuk om te doen! Maar ja nu dus mijn issue; de kar.
Ik wil er echt een familie ding van maken. Ik heb een dochter van anderhalf jaar oud, en man die paarden stom vindt en stiekem mennen wel errrrrug leuk vind. Dus ik sleur hem gewoon mee. Daarnaast gaan we binnenkort verhuizen. Paardjes lekker aan huis, inmiddels een (ongeboren

Maar het probleem; mijn man vindt het mennen wel wat is 1.90 lang. Niks geks voor een gezonde normale Nederlandse man. Maar dan kom ik; 1.43 hoog. Jep ik ben dus een minion.
Nu loop ik al tegen een probleem aan met de menkar van Edwin. Ik zit op het puntje van de bok en dan kom ik echt net met mijn teentjes bij de voetrem. Leuk als je een bijna beleerd paard moet desensibiliseren in een binnenbak. Maar hier kan ik dus niet mee de straat op zonder dat er doden vallen als er iets gebeurt.
Dus aangezien jullie hier alle ins en outs weten. Tips gevraagd! Een geremde wagen die praktisch is voor een minion menner en een man van 1.90.
Bestaat zoiets überhaupt!?
En dan ook nog een waarmee je fatsoenlijk over een fietspad kan zonder de kant mee te snoeien. En met een lekker zitje achterin zodat opa en oma ook eens mee kunnen.
Help me out