Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Macs schreef:Jij bedoelt reitertasche, de Haflinger was Shilas van Eva Roemaat.
Ik heb deze reitertasche en het is echt een fantastische ding! Maaaaar voor beloningen met het werken vanaf de grond is die niet handig door de flap. Voor de grootte: ik kan er een 0,3 l flesje in kwijt + een boterham, sleutels en een hoevenkrabber. Ik neem deze dus mee op grote buitenrit of trektocht.
Hoe bedoel je dat je paard te slim is voor een honden beloningstasje?
Ik gebruik een groter heuptasje en je hebt ook van die siliconen tasjes met een handige ingang, je hand kan er makkelijk in en uit maar het kan er niet uit vallen als je even gek doet of een sprintje trekt met je paard haha.
Macs schreef:Jij bedoelt reitertasche, de Haflinger was Shilas van Eva Roemaat.
Ik heb deze reitertasche en het is echt een fantastische ding! Maaaaar voor beloningen met het werken vanaf de grond is die niet handig door de flap. Voor de grootte: ik kan er een 0,3 l flesje in kwijt + een boterham, sleutels en een hoevenkrabber. Ik neem deze dus mee op grote buitenrit of trektocht.
maj0 schreef:Ik heb laatst deze besteld voor het trainen van de hond. Maar hij zou ook goed gebruikt kunnen worden voor het paard. Ik vind hem echt wel fijn en er zit een rits op dus je kunt hem gewoon dicht doen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/enrico-bene ... 1393/?s2a=
Wat betreft mijn paard is te slim voor hondenbelongingstasje.
Dat is ook een deel grondwerk om te leren dat ze daar niet bij mag komen.
Lughnassadh schreef:Macs schreef:Jij bedoelt reitertasche, de Haflinger was Shilas van Eva Roemaat.
Ik heb hem ook, via Amazon, stuk goedkoper, maar ik vind hem dan weer prima werken voor grondwerk. Ik heb de brokjes dan ook niet onder die flap zitten maar in het ritssluiting bovenop.
Wil je zoiets dan kun je ook eens zoeken op “beentas voor motoren”. Daar kom je meer van dit soort tasjes tegen.