Beloningstasje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

arthurthecob

Beloningstasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-21 00:23

Hey allemaal!

Ik weet niet of dit de juiste sectie is, maar ik ben op zoek naar een beloningstasje voor grondwerk.
Normaal gebruikte ik eentje voor honden maar mijn eigenwijze stinkie is daar toch iets the slim voor.
Ik moet van mijn lesgeefster grondwerk hem ook veel meer belonen dus ik ben op zoek naar iets dat niet erg in de weg hangt.

Ik zag onlangs een advertentie van een heuptasje dat je kan vastmaken om je been, maar vind de advertentie niet meer. Ik weet dat het filmpje een haflinger had en die op een bepaald moment steigerde. Het zakje was in meerdere kleuren beschikbaar
Het zag er enorm stevig uit en niet al te groot (ben er een paar tegen gekomen die erg groot zijn en ik ben al niet erg van de grootste).

Wie kan me helpen?

Slmt9

Re: Beloningstasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:26

Ik vind deze prettig voor grotere beloning zoals wortels:
€ 12,69 44% Off | Nieuwe Grote Capaciteit Hond Snack Tas Hondenriemen Taille Riem Pet Training Pocket Tas Outdoor Aas Telefoon Speelgoed Carrier bag Pack
https://a.aliexpress.com/_vseVpO

Deze hang ik er naast voor brokbeloning en is wat kleiner:
€ 3,96 50% Off | Huisdier Draagbare Hond Training Heuptas Behandelen Snack Aas Honden Gehoorzaamheid Agility Outdoor Feed Opslag Pouch Voedsel Beloning Taille Zakken
https://a.aliexpress.com/_ugMGnA

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:31

Jij bedoelt reitertasche, de Haflinger was Shilas van Eva Roemaat.
Ik heb deze reitertasche en het is echt een fantastische ding! Maaaaar voor beloningen met het werken vanaf de grond is die niet handig door de flap. Voor de grootte: ik kan er een 0,3 l flesje in kwijt + een boterham, sleutels en een hoevenkrabber. Ik neem deze dus mee op grote buitenrit of trektocht.

Hoe bedoel je dat je paard te slim is voor een honden beloningstasje?
Ik gebruik een groter heuptasje en je hebt ook van die siliconen tasjes met een handige ingang, je hand kan er makkelijk in en uit maar het kan er niet uit vallen als je even gek doet of een sprintje trekt met je paard haha.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:33

Ik heb laatst deze besteld voor het trainen van de hond. Maar hij zou ook goed gebruikt kunnen worden voor het paard. Ik vind hem echt wel fijn en er zit een rits op dus je kunt hem gewoon dicht doen.

https://www.bol.com/nl/nl/p/enrico-bene ... 1393/?s2a=

Wat betreft mijn paard is te slim voor hondenbelongingstasje.
Dat is ook een deel grondwerk om te leren dat ze daar niet bij mag komen.

arthurthecob

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-21 00:38

Macs schreef:
Ik heb deze reitertasche en het is echt een fantastische ding! Maaaaar voor beloningen met het werken vanaf de grond is die niet handig door de flap. Voor de grootte: ik kan er een 0,3 l flesje in kwijt + een boterham, sleutels en een hoevenkrabber. Ik neem deze dus mee op grote buitenrit of trektocht.

Hoe bedoel je dat je paard te slim is voor een honden beloningstasje?
Ik gebruik een groter heuptasje en je hebt ook van die siliconen tasjes met een handige ingang, je hand kan er makkelijk in en uit maar het kan er niet uit vallen als je even gek doet of een sprintje trekt met je paard haha.

Ooh ok, ik meende dat deze wat kleiner is dat de standaard tasjes.

Het hondenbeloningstasje is een open tasje dat niet toe kan dus hij weet wat hij moet doen om de koekjes te doen vallen. Ik zal eens kijken naar de siliconen tasjes. Het leek mij gewoon handig omdat je het aan je been kant vasthangen aangezien ik het nu ook nodig zal hebben om hem van de wei te halen.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 00:44

Macs schreef:

Ik heb hem ook, via Amazon, stuk goedkoper, maar ik vind hem dan weer prima werken voor grondwerk. Ik heb de brokjes dan ook niet onder die flap zitten maar in het ritssluiting bovenop.
Wil je zoiets dan kun je ook eens zoeken op “beentas voor motoren”. Daar kom je meer van dit soort tasjes tegen.

arthurthecob

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-21 00:44

maj0 schreef:
Ik heb laatst deze besteld voor het trainen van de hond. Maar hij zou ook goed gebruikt kunnen worden voor het paard. Ik vind hem echt wel fijn en er zit een rits op dus je kunt hem gewoon dicht doen.

https://www.bol.com/nl/nl/p/enrico-bene ... 1393/?s2a=

Wat betreft mijn paard is te slim voor hondenbelongingstasje.
Dat is ook een deel grondwerk om te leren dat ze daar niet bij mag komen.

Ja, hij heeft vandaag begrenzing geleerd met een zweepje.
Sowieso is een rits al zeker een must. Als mijn tasje te vol zit, valt alles eruit.

arthurthecob

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-21 00:46

Lughnassadh schreef:
Macs schreef:

Ik heb hem ook, via Amazon, stuk goedkoper, maar ik vind hem dan weer prima werken voor grondwerk. Ik heb de brokjes dan ook niet onder die flap zitten maar in het ritssluiting bovenop.
Wil je zoiets dan kun je ook eens zoeken op “beentas voor motoren”. Daar kom je meer van dit soort tasjes tegen.

Oh ok, dank je voor de tip!
Ja, het is sowieso ook handig dat ik mijn gsm ook erin kan steken.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 06:44

Ik heb er gewoon zelf één gemaakt, die ik met een kleine karabijnhaak aan mijn broekriem of zadel hang.
Puur twee rechthoeken op elkaar genaaid met aan de bovenkant een trektouwtje om hem dicht te trekken :j
Kon ik zelf een leuk stofje uitzoeken *D

Maar paard heeft inderdaad gewoon geleerd dat ze alleen een brokje krijgt als ik klik, en dat verder bedelen geen zin heeft

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 09:16

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 09:49

Zelf gebruik ik voor de hondentraining een van deze twee tasjes.
https://www.dog-world.nl/Beloningstassen

Ik vind ze ideaal! Met 1 hand open te maken en te sluiten, er zitten twee apart vakken in voor beloningen.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 09:57

Maldita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 10:34

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 10:36

https://thetrainerspouch.com/

Ik heb er eentje van de trainerspouch en ik wil nooit meer anders. Heel makkelijk schoon te maken en makkelijk vast te maken.

Stacey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 07:17

Ik zag dat ze bij Kramer ook zo'n tas hebben met meerdere vakken, als je zoekt bij het honden thema geloof ik! Ik gebruik zelf met hondensporten altijd gewoon een basic heuptasje met 2 vakken, maar ik heb dan ook wel een chihuahua :+