Voordat iedereen gaat steigeren omdat "het echt niet kan" , wat ik hier ga vragen is naar aanleiding van een hersenspinsel. Gewoon afvragen of het mogelijk zou zijn.
Daarom plaats ik het hier, ik ben benieuwd wie er met mij meedenken of juist een totaal andere mening hebben. Houd het netjes, het is maar een hersenspinsel

Wat ik me dus afvraag. Zou het mogelijk zijn om zonder lamoen te mennen met een recreatiewagen.
Ik heb een Fjord en die loopt graag met haar kont naar links voor de wagen. Hierdoor schuurt haar buik langs het lamoen. Ik wil een ander lamoen waardoor ze meer ruimte heeft en dus niet gelijk tegen het lamoem aanloopt als ze iets naar buiten komt maar oké.
Maar toen ging ik denken. Is dat lamoen wel echt nodig? Of zou ze ook zonder kunnen? Ik bedoel, ze trekt de wagen met haar borst dus als je die strengen op een veilige manier kunt bevestigen aan de wagen waar normaal het lamoen zit, zou dat dan een niet veeel makkelijkere oplossing zijn? Ja dan is je schoftje eigenlijk voor niks, maar eerlijk is eerlijk, waar dient die überhaupt voor behalve het lamoen op zn plek houden?
Ik hoor graag wat jullie hiervan denken. Ik ben wel van plan een ander lamoen te kopem maar wil deze in de winkel bekijken en opmeten en dat kan nu even niet #ThanksCorona
Groetjess