Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sjonniej schreef:Misschien is ze er nu achter dat ze er 'moe' van word en dat is eigenlijk niet helemaal de bedoelingDus ik denk dat je gewoon een paar keer goed duidelijk moet zijn met de commando's en dan een keer een goede tik...

Kusia schreef:Ik had het gisteren met de eigenaar erover, wat ik zou moeten doen als ze niet wil lopen. Zij zegt dat ik dan moet blijven staan en haar ook laten staan totdat zij gaat lopen.
Zou dit ook helpen?
Ik ken Colette wel een beetje en ik zie het voor me dat we daar gerust drie uur staan!
) bokte weg, liet een paar scheten
en galopeerde in het rond. Niet geheel wat ik bedoelde, maar er zat in ieder gevel beweging in (iets te veel ineens
)
. Ik ben het nu echt ontzettend zat en ik wil geen verpest paard. Dus....keihard optreden, want hij neemt een loopje met me. Hij weet dat ik zachtaardig ben en daar maakt hij misbruik van. Nou, vanaf vandaag zal hij een andere Fanny zien!!
Zweep er goed bij, maar wel meteen belonen als hij zijn best doet en goed voorwaarts gaat natuurlijk!