afgelopen weekend is onze 20x60 bak bij ons op stal weer helemaal netjes gemaakt nieuw zand er in enz.
maar toen kwam het bericht in de groepsapp, we mogen geen grondwerk meer in de bak doen..
hier valt ook onze lange lijnen trainingen en rechtrichttraining onder dit moeten we nu in de longeerbak doen wat dus onmogelijk is jammer genoeg.

we mogen wel springen,dressuur en mennen en uit stappen aan de hand.
nu dus het dilemma wat ga ik doen,
ga ik opzoek naar andere stal, blijf ik staan en neem dit voor lief.
ik weet het echt even niet meer
want ik heb wel een 20x60 bak paddock met schuilstal en een iniminie weiland met meer zuuring dan gras. mag dus mennen in de bak en het kan ook in die bak! normaal zijn ze te zwaar maar jah
longeren en rest van grondwerk wordt mijn met die uk door mijn neus geboord. want de longeerpaddock is in de zomer te mul en in de winter veel te nat. mijn mijn grote merrie is de paddock veel te klein om dat grond werk te doen. betaal wel voor shetje en mijn merrie 320 totaal per maand.
als ik andere stal zou zoeken moet je maar weer hopen dat dit mogelijk is... mijn zoontje van anderhalf gaat ook vaak mee en straks mag ik dus ook niet met hem in de bak oefenen met rijden want we mogen er alleen recht uit naast lopen niet draven niet galopperen.
maarjah ik mag de mensen wel enorm ze passen wel weer af en toe op mijn zoon en houden hem in de gaten als ik bezig ben.. heb ook altijd gezegd ga hier alleen weg als de kosten nog hoger worden of dat ik ze aan huis kan zetten. Dit is beide niet het geval..
ik weet het even niet. er is hier trouwens ook bar weinig goede stalling