[AR] Beleren Groningen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Verara

Beleren Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 21:27

Hallo menners!

Ik zou graag mijn 17 jaar oude WelshX(hackney?) merrie Nanou laten beleren voor de wagen.
Vroeger heb ik veel gemend, maar dat is onderhand 20 jaar geleden en ik wil niets verkloten
Nou zou ik haar weg kunnen brengen om te beleren, maar daar ligt een klein probleempje. Nouk is bijna 2 terug zwaar bevangen geweest, en staat nog steeds onder zeer strak (voer)beleid.

Kennen jullie toevallig instructeurs die aan huis zouden willen beleren? En later natuurlijk mij blijven lesgeven? Mijn jonkie van 4 staat ook in de planning om opgepakt te worden voor de wagen, zij is al beleerd bij de vorige eigenaar, maar nog wel groen.

Eigenlijk ben ik sowieso gewoon benieuwd wat er in Groningen is qua men-opties. Vooral rond de stad.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:51

Rondom stad weet ik niet. Maar ik geloof dat Xander Tuitjer wel aan huis komt om te (helpen met) beleren. Hij geeft ook les en is tandarts.

Verder heb je Kees Dekker, maar die komt niet aan huis. In Hornhuizen zit stal van 't Gronnigerlaand, voor beleren en lessen.
Bert van Woudenberg zit in Usquert en Roelf Lamein in Warffum.

Je kunt ze altijd contacteren of ze ook bij jou willen komen.
Een andere optie is paard voor iedere sessie op de trailer zetten. Dan hou je het voerbeleid e.d. in eigen hand.

Verara

Re: Beleren Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 22:10

Dank je, ik ga eens contact opnemen
Op de trailer zetten had ik ook al bedacht, zal gelijk ook eens informeren wat de opties daaromtrent zijn.