[AR] Men les / sulky inspan les

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liannedepa

Men les / sulky inspan les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-20 20:11

Hee mijn naam is lianne de pater,
En heb sinds kort een nieuwe oxer sport sulky had hiervoor een wat goedkopere sulky zie foto
https://share.icloud.com/photos/0sZCCs1FRCh-c4A-5yTQBRudw
Ik vroeg mij af of iemand mij keer in echt zou kunnen helpen tegen een vergoeding omgeving Gouda en vanaf 22 mei t/m 4 juni omgeving leersum (staat ze daar voor vakantie)
Hoorde in me anderen vraag of lamoen breed genoeg was al dat er een veiligheid lichtoog moet komen, dus dat ga ik regelen.

Groetjes lianne

Onali

Re: Men les / sulky inspan les

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 20:23

Ik zou gewoon menles nemen en niet eenmalig iemand laten komen.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 20:33

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België heb je ook mencursussen die je voorbereiden op menbrevet (is hier denk ik zelfs verplicht om op de openbare weg te mennen, maar zeker ben ik het niet). Bestaat zoiets niet in Nederland?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 20:40

hwn schreef:
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België heb je ook mencursussen die je voorbereiden op menbrevet (is hier denk ik zelfs verplicht om op de openbare weg te mennen, maar zeker ben ik het niet). Bestaat zoiets niet in Nederland?

Jup, koetsierbewijs.

Formeel niet verplicht op de weg, maar de stof in die cursus is wat mij betreft wel een echte noodzakelijke en minimale basis.

In het andere topic heb ik iemand geadviseerd regio Leersum, maar toen had ik nog niet door dat dat maar een weekje is.

Is wel een écht goede.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 20:48

Er zit een menvereniging in Boskoop, daar kun je tegen niet al te hoge vergoeding wekelijks lessen. Het heet de bosgouwruiters. En anders bel je ze even? Wellicht kunnen ze je op een andere manier helpen.

Liannedepa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-20 21:09

_Nelleke_ schreef:
Er zit een menvereniging in Boskoop, daar kun je tegen niet al te hoge vergoeding wekelijks lessen. Het heet de bosgouwruiters. En anders bel je ze even? Wellicht kunnen ze je op een andere manier helpen.

Oww goeie top bedankt voor de tip dat zit ook heel dichtbij !

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 23:20