Na eigenlijk zegt de titel het al een beetje hihi. Ik ben opzoek naar een bitfitter, die minipaardjes doet. En dan gaat het uiteraard om mennen.
Ik ben al een tijdje bezig met me kleintjes. En de laatste tijd gaat het niet altijd even lekker. Al veel mensen langs gehad om alles een beetje goed af te gaan. Tandarts, osteopaat en vandaag komt er een cranio sacraal therapeute voor ze. Natuurlijk ook net begonnen met lessen, wat ook al veel verschil heeft gemaakt, omdat ik heel veel tegenlijk in 1x goed wil doen, en daardoor veel te veel met me handen bezig ben ipv blij te zijn met d kleine stapjes... iets met faalangst haha.
Maar goed, ik merk dat ik het erg lastig vind met bitten, ik heb 2 soorten, de Liverpool dubbelgebroken en gewone watertrens enkopgebroken. Maar zou toch graag willen proberen of er iets fijners voor ze is. De pony's onderling merk ik wel verschil, de ene loopt beter met de Liverpool en de andere beter met de watertrens.
In de les werd me een rechte stang aangeraden, maar tijdens wedstrijd al eens met een jury over gehad volr een met tongboog, aangezien een van me pony's met regelmaat tong over het bit gooit. Daar heb ik nu een sperriem voor, die niet strak zit, dus in theorie zou hij het nog steeds kunnen maar doet hij het niet.
Maar mijn idee zijn er genoeg bitfitters, maar zijn er ook die de mini's doen haha? Ik zit in Friesland, regio Leeuwarden/Franeker.
Bedankt als je het hele verhaal hebt gelezen!