[AR] Ideeen kur op muziek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rakkie123

Ideeen kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-20 17:51

Vind het leuk om aankomend jaar een kur op muziek te gaan doen....
Maar mis inspiratie, de dingen die ik op youtube vind, vind ik saai om te zien.

Wat vind ik mooi
-dat er een duidelijke maat in zit waardoor je kunt gaan kijken of je die erin kunt gaan rijden.
-het moet passen bij de pony, een stoere welsh van 1.23, nee niet mijn eigen paard, die gaat in training aankomend voorjaar.
-De swung moet eruit komen.

Armandatje

Re: Ideeen kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 10:29

misschien is het een leuk idee om een contra galop te doen en dan van hand veranderen met een galopswissel en dan een middengalop?

Rakkie123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 13:43

En ideeen voor muziek daarbij?

HorsesRhythm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 14:43

Qua muziek komt het natuurlijk heel erg op je eigen smaak neer. Muziek die jou niet raakt zal jou minder het yess gevoel geven om nog nét die laatste procenten eruit te rijden.

Heb ik een pony die zelf niet zo heel sterk is, ga ik daar geen hele heftige muziek bij zetten, dan valt alleen maar meer op dat hij nét niet mee kan komen.
Rij ik een kanon, tja, dan zet je met de muziek natuurlijk ook een statement neer. Dan vult het elkaar aan.

Wil je instrumentaal of zang, pop, rock, klassiek, out of the box Afrikaans? Zoek binnen je genre muziek die de beweging van je paard het mooist uit laat komen. Dan kun je van daaruit verder werken.

equi_passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 12:50

Het liedje 'Beat me' vind ik persoonlijk superleuk! Het is mysterieus, uitdagend en heeft een duidelijk ritme. :)