butengeweun schreef:Ouddorp PSC de dijkgraaf hebben een waterbak. Als je belt kan je vast wat regelen dat je kan oefenen zelf of onder begeleiding
01San schreef:Ik dacht ook meteen aan dijkgraaf in Ouddorp
Dat klinkt erg goed, De Dijkgraag ga ik zeker onthouden!
LinSa schreef:Misschien is de oefenmarathon van Ouddorp van 7 september iets voor je? Heel laagdrempelig wat hindernissen rijden waaronder een waterbak.
Ik wil toch graag eerst dat die door de waterbak gaat voordat ik mee ga doen aan (oefen)marathons 
xxCYNNxx schreef:een menvereniging in de buurt die een vaste waterbak heeft? De menvereniging hier heeft dat in elk geval wel, zodat er geoefend kan worden. Mocht je zo'n vereniging in de buurt hebben; die even contacten, als ze zelf geen vaste waterbak hebben dan weten ze je vast verder te helpen.
En anders toch een natuurplas opzoeken waar je met paard en wagen in kan en zo oefenen
Helaas hebben de verenigingen die het dichtstbij zitten geen vaste waterbak. Dan heb ik het over De bosgouwruiters, De voornruiters en De haarlemmermeerseruiters.
_Nelleke_ schreef:Je zou de bosgouwruiters eens kunnen bellen, dat is een menvereniging in de buurt en die weten vast wel wat.
OHZ kan je trouwens in het Amsterdamse Bos ook nog de doorwaadbare proberen. Dat is wel een grotere uitdaging dan een plas. Half uurtje met de trailer vanaf Alphen. Kan alleen niet met de kar.
De Bosgouwruiters ken ik idd, heb met mijn oude shetlanders daar gelest 
Amsterdamse bos klinkt goed voor onder het zadel idd, bedankt voor de tip!
Bubblewrap schreef:Even kijken waar er in de buurt (oefen)marathons worden gehouden. De desbetreffende club(s) even bellen of er een geschikte waterbak is waar je eens mag oefenen

Dat is ook wel een goed idee idd, dankjewel!!