Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Met denk ik, heb t idee dat dit wat stabieler is.
Vanitas schreef:Ik heb ook de zwart met bruine van Lammert Haansta. Ik heb de paarse ook bekeken en dacht niet dat er verschil in zat. Ik vind de lijn erg fijn, maar hij had wel een stuk korter gemogen, nu heb ik soms mijn handen wel erg vol.
Katrollen vind ik veel te veel rommelen en storen.
J0anieke schreef:Anoniem schreef:Met denk ik, heb t idee dat dit wat stabieler is.
Ik zal dan vooral investeren in een degelijke, mocht je die nog niet hebben. Ik had er eerst een van nylon met neopreen met de ringen meteen op de stof, hierdoor bleven de lijnen veel strakker. Ik heb er nu een van leer waarbij de ringen vast staan, hierdoor heb je een veel betere release.
Als voorbeeld: de nylon waarbij de ringen plat tegen de singel kunnen:
[ [url=m/U1KeRn.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de leren waarbij de ringen dus echt vast zitten en niet plat kunnen:
De lammert Haanstra:
[ [url=m/oU7Kex.png]Afbeelding[/url] ]
En ik heb zelf deze van ideal, vanwege de vaste ringen aan de zijkant:
[ [url=m/Y3NTCE.png]Afbeelding[/url] ]
palousa_boy schreef:Als je handen te vol zijn zou ik toch eerst gewoon proberen om de volte wat groter te maken.
Hilary schreef:Bij volle handen: gewoon alle lussen loslaten en over de grond laten slepen. Volte groot houden, dan sleept er minder mee en komen ze minder snel in de knoop.
Ik heb ook de lijnen van Voest, voor een paar cirkeltjes vind ik die prima, maar verder gebruik ik die vooral in menpositie.