Hier heb ik aan meegedaan met 2 x een enkelspan en een dubbelspan.
Als eerste was Anna aan de beurt, Anna was pas voor de 2de keer mee in enkelspan. We hadden haar alleen opgegeven zodat ze wat baan ervaring op zal doen en het alvast gezien had voor ze met het dubbelspan moest.
Maar Anna liep super goed! Heel ontspannen mooi neusje eruit en echt precies waar we in training ook mee bezig waren! Mijn instructrice was heel enthousiast! Helaas vielen de punten/plaatsing daarna wat tegen. Maar ik was onwijs trots

Hierna volgde Dilly, Dilly is mijn parade paardje! De mensen die mij kennen weten dat inmiddels wel haha

Maar Dilly en ik zijn heel hard in training om over te gaan naar het ZZ, dit kampioenschap wou ik gewoon graag nog in het Z rijden. Een titel zal een kroon op ons werk zijn.
Dit wordt het 4de jaar dat ik met Dilly start, maar tot op heden waren wij telkens reserve kampioen of 3de.
Nou was het natuurlijk wel mooi geweest om eindelijk is die titel te krijgen

Maar helaas.... We werden reserve kampioen!
Alsnog super trots natuurlijk!
een 4,5 voor der uitgestrekte draf...

Hierna hadden we 5 uur de tijd, de pony's mochten gelukkig in de stal bij mijn instructrice en hebben zich daar prima vermaakt

Anna was wat moe inmiddels, en helaas had ik daar zelf ook last van haha!
Gelukkig is Dilly altijd mijn redder in nood! Dilly sleept ons gewoon de proef door haha.
Hierdoor reden we in een hoog tempo haha, als Dilly bepaald zijn de proeven altijd snel klaar! haha

Dit stukje staat op mensport geschreven:
"Het is een geweldig gevoel om met twee pony’s te presteren die ik zelf heb opgeleid. Dilly en Anna zijn halfzusjes, dat maakt het extra speciaal. Dit was pas hun tweede wedstrijd als span. Na mijn proef was ik totaal niet tevreden, het zijn hele talentvolle pony’s maar helaas kwam dat er nu niet uit. Het was gewoon een te lange dag voor ons alle drie! Dat we toch kampioen werden, was best een verrassing!"