Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WesternWay schreef:Ben ik dan echt de enige subscriber op bokt
WesternWay schreef:WB heb jij ook het STTDP gevolgd? Of dingen eruit gehaald die van toepassing waren? Had jij een “probleem” met dainty wat je wilde tackelen of vond je het gewoon interessant en ben je daardoor lid geworden en gebleven?
WesternWay schreef:Jaaa daar ben ik ook druk mee met focus for relaxation met ons ene qh merrie. Heel mooi om te zien hoe dit werkt, het doet haar echt goed.
Precies wat jij zegt, ik heb achteraf gezien ook stappen overgeslagen in mijn training toen we haar net hadden en ik dacht dat ik t goed deed maar zie nu pas wat ze nodig heeft.
Ik ga me aanmelden op de nl fb!
hessie31 schreef:Ik gebruik ook delen van zijn programma en denk er over een abonnement. Vind het leuk dat hij een nieuwe weg is ingeslagen. Wat houdt focus voor relaxation in? Is dat het zelfde als iedere keer aandacht vragen?
woepsie90 schreef:Dit topic werd bij een andere gelinkt, dus reageer hier ook maar even
Ik heb ook Warwicks STTDP met mijn paard gedaanWe zijn niet aan het rij-gedeelte toegekomen vanwege omstandigheden maar dat is wel ooit nog het plan. Ik heb het meeste van de grondoefeningen gedaan, en mijn paard is énorm verbeterd, en ik ben ook onwijs veranderd erdoor. Ben een jaar lid geweest van zijn website, beste uitgave ooit. Ik ben nu geen lid meer, maar de relax oefeningen zoals focus for relaxation, die doe ik nu zonder bij na te denken dagelijks in alles wat we doen. Werkt geweldig!