Gaya wordt in juli 5 en dat betekent dat ze alweer 2 jaar voor de sulky loopt. Ik heb Gaya nu 4 jaar en ze is mijn grote steun geweest de afgelopen 2 jaar.

Ik heb heel veel ellende gehad met mijn rijpony en zij is uiteindelijk ingeslapen. Ik mis haar enorm maar Gaya vrolijkt me altijd op. Ik kon zelf totaal niet mennen en het trok me ook niet zo. Maar ik wilde toch iets doen want ik heb nog 2 jonkies lopen waar ik in die tijd nog niks mee deed.
Het 1e jaar hebben we alleen af en toe recreatief wat rond gehobbeld maar sinds oktober starten we ook wedstrijdjes!
We begonnen met dressuur.

Best leuk maar toch een beetje saai en ik had niet zoveel zin om thuis steeds te oefenen hiermee. We hebben onze dressuur carrière voor nu afgesloten met 14 winstpuntjes in de B.
Ondertussen eens wat vaardigheid geprobeerd.. Dat was eerst een drama.. Ze werd gestrest en ging aan de race als ze pionnen zag. Veel geoefend thuis en op onze boomgaard en inmiddels doet ze het super! Dit vinden we samen echt leuk om te doen

Thuis in de bak oefenen..

Lesje meerijden bij de vereniging. Even wat snelheid oefenen. Want met zo’n kleintje moet je wel hárd om binnen de tijd te blijven

En even proefrijden voor de marathon waar we verder natuurlijk niet aan mee mochten doen.

Oefenen in de waterbak thuis
Afgelopen zondag onze 4e wedstrijd in Hippolytushoef. Hier kon ik voor het eerst een barrage onthouden en daarmee reden we de 1e prijs

Voor de afwisseling rijden we ook wel eens langs de weg maar Gaya is nog wat rillerig buiten. Ik hoop dat het met de leeftijd en oefenen beter gaat.

Het strand gaat wel goed

Ook al ben ik nu ook begonnen met het rijden van mijn 3 jarige, ik blijf lekker met Gaya rond racen