Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ellepel schreef:Ok,nu snap ik het!
leuk..voor een snoepje doen ze alles he![]()
Bedankt voor de info
geen zin is geen zin bij hem zeker als wat ik vraag lastig (achteruit lopen) is of stom (volgen in draf), dus tips en dingen zoals deze groep zijn welkom
Ik kan alleen de filmpjes nergens terug vinden waarin David verder gaat dan de vijf stappen. Die heb ik wel ooit op zijn facebook pagina voorbij zien komen maar op de een of andere manier kan ik het nergens terug vinden. Bijv. het aanleren van de boomerang zou ik graag tips en trucs voor willen. Iemand die nog bezig is met zijn methode?
Wicky schreef:De "clue" weet je al, heb je zelfs al aangeleerd. Dat is namelijk het commando "hier". Dat is stap 1 van de boemerang. Verder bouw je hem online op;
- samen voorwaarts naar pion en mens rent vanaf pion achterwaarts en roept paard "hier".
- Samen richting pion, stuur paard er achterlangs (Maar blijf er zelf voor) en ren achterwaarts met commando "hier".
- Commando "boemerang" stuur paard naar en om pion, ren achteruit en roep "hier".
- Test de stappen met touw om hals
- Test stappen @ liberty
- Vergroot afstand tussen mens en pion.
Nu ik het lees heb ik ook echt een ‘duhhh’ moment.
Dan gaat het zeker weten wel lukken, dankjewel!
Dus wij gaan nu vol enthousiasme onze liberty verder uitbreiden
Wicky schreef:Wat leuk Skyla! Kunnen ze nog meer los?
Maar merkt ze dat je wat in je zakken hebt dat haalt ze alles boven.