Met dit prachtige zonnige winterweer hebben wij de binnenbak op stal weer eens verruild voor buiten trainen op de club. Lekker stappend en dravend heen gereden, dus meteen een fijne warming-up gehad.
Willem is een 15-jarige ruin en meet 102 cm. We zijn vorige maand voor het eerst M dressuur gestart, om eens te snuffelen, en trainen nu lekker verder.
We hebben twee weken geleden een fijne les gereden bij Gerard Leijten, en mogen volgende maand weer! En verder heb ik privéles bij m'n eigen instructrice en kijkt ze regelmatig ook mee met wedstrijden om ons zo goed mogelijk te begeleiden.
Mijn vriend kwam gezellig even kijken en had de camera mee, dus daar heb ik dan meteen maar gebruik van gemaakt

Dit zijn wij!

In de bak begonnen, maar vond 'm toch wat te zwaar na al die regen van de laatste tijd, dus op het gras verder gegaan

Foto's staan niet op volgorde, gewoon een (kleine) impressie van vandaag

Galop, dit vindt hij ontzettend moeilijk en is bij lange na niet perfect, maar ik ben al heel tevreden met hoe zijn het momenteel doet, hij doet enorm zijn best!

En toen kwam er ineens een buitje over

En tot slot weer lekker naar stal gereden, fijn even uitdraven en uitstappen na een heerlijke ochtend

Ik ben weer trots op Willem!

Liefs,
Susanne