Wij ons uiteraard ingeschreven en afgesproken gewoon rustig aan mee te rijden, voor de lol zoals altijd en kijken of Wimbley het nog steeds leuk vond!
Nou lol hadden we! En wat ging Wim hard! Ik was verbaast, hij liep zoals hij nooit gelopen had op wedstrijden, ik was onwennig en heb hem daardoor waarschijnlijk in de weg gezeten, maar mijn spookje loopt! Zoals nooit tevoren! Wat een nieuwe omgeving, nieuwe instructie en natuurlijk de dierenarts (die ook osteopaat is) wel niet voor elkaar krijgen! Hopelijk komt volgend jaar een 2e editie van deze leuke dag!
Kijk en geniet mee zou ik zeggen

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Tijdens deze dag hebben wij ook vermeld dat we onze volgende vakantie (een trektocht over de veluwe van ruim 180km) niet alleen voor onszelf maar ook voor een goed doel willen rijden. Wij hopen sponsoren te krijgen voor Villa Pardoes, een stichting die gezinnen met een ernstig, mogelijk levensbedreigend ziek kind van 4 tot en met 12 jaar een onvergetelijke vakantie geven. Wij betalen zelf onze eigen kosten en elke donatie gaat naar deze stichting!