Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:In principe zou je hem idd weg kunnen laten maar soms wil hij wel helpen om het borsttuig op z'n plek te houden als deze zoals eerder genoemd wat draait (al denk ik dat er dan iets anders niet helemaal klopt zoals een borsttuig dat te hoog of te laag hangt).
Als ik zo de foto zie zou ik denk ik even proberen hoe het tuig ligt als je de achterste riempjes van het borsttuig 1 of 2 gaatjes langer maakt, dan is de treklijn borsttuig -> strengen wat rechter, dat zal wat fijner trekken voor de pony (nu trekken de strengen de voorkant van het borsttuig naar boven).
Maar dat lijkt hier op deze foto, dat uiteraard net op een wat ongunstig moment genomen kan zijn.
palousa_boy schreef:Als ik zo de foto zie zou ik denk ik even proberen hoe het tuig ligt als je de achterste riempjes van het borsttuig 1 of 2 gaatjes langer maakt, dan is de treklijn borsttuig -> strengen wat rechter, dat zal wat fijner trekken voor de pony (nu trekken de strengen de voorkant van het borsttuig naar boven).
Maar dat lijkt hier op deze foto, dat uiteraard net op een wat ongunstig moment genomen kan zijn.