Gijs is helaas liep helaas begin mei niet zo lekker door dat de hoefsmid hem te kort bekapt, dit duurde helaas echt een hele tijd voordat hij weer normaal liep
Omdat ik Gijs alle rust wou geven heb ik in juni bijna niks met hem gedaan zodat hij rustig aan kon doen. Maar ja, het blijven shetlanders en die worden te vaak te dik en zo ook Gijs. Grasmasker kreeg hij altijd weer af, de laatste oplossing was de bak, alleen aan de zijkanten stond ook gras, maar lang niet zoveel als in de wei.
Maar Gijs word van lucht al dik en helaas is hij nu ook te dik. We zijn druk bezig om hem af te laten vallen, ik doe er ook werkelijk alles aan om hem voldoende beweging te geven, fietsen, longeren, lange lijnen, springen en noem maar op. Dus alsjeblieft, ik weet dat hij dik is dus dat hoeft niet 300 keer gezegd te worden, bvd
Vanaf juli zijn we weer lekker fanatiek bezig en Gijs loopt weer helemaal goed!

Hier wat foto's van mij en Gijs vandaag terwijl we vrijheidsdressuur deden

Knuffelen hoort er ook bij natuurlijk!

Met zijn allergrootste hobby, springen! ( Is met mijn mobiel gefilmd vandaar de slechte kwaliteit )

Hier een filmpje
En van ons samen

Ik vind het heerlijk om weer lekker met Gijs bezig te zijn en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om ons weer een keer te zien.
Tot de volgende keer!