De vorige SGWM in Blaricum had Kyano al bewezen echt wel snel die marathon te kunnen doen

https://www.youtube.com/watch?v=rNtdIdFxmXA

(8ste plek door -traject-fouten, maar we waren de snelste over alle hindernissen in onze klasse, en ook paar hindernissen verreweg de snelste

Dus ja, het zou zo leuk zijn als ik onze laatste wedstrijd zonder fouten kon voltooien, haha.
Op zaterdag de dressuur, ik heb geen foto's helaas
Kyano riep redelijk, wij kunnen beter, maar het blijven dieren he.
Resultaat echter was best prima, 51.84 strafpunten. Voor de niet samengestelde rijders, dat is 67,60% en staat dan ongeveer gelijk aan 202 punten in een normale basis dressuurproef.
Daarmee stonden we op de 2de plek
Helaas bij de vaardigheid tikte ik er een heel stom balletje af door een stuur foutje (mn leidsel bleef haken achter iets van mn wagen, heel dom) dus kreeg ik nog 3 strafpunten waardoor ik in tussenklassement 3de stond

Maar 3de is hoger dan ik ooit gehaald heb, dus ik was super blij!!!
Zondag super vroeg moesten we de marathon starten. Leuk A traject, prima te rijden terrein dus Kyano was amper opgewarmd, kwam ook door het lekker frisse weer met zelfs wat regen (voor pony heerlijk!)
Toen de hindernissen in, ik had overal zo kort mogelijke lijnen gekozen, dus echt alles binnendoor, enige voordeel wat ik heb met zo'n kleintje, gelukkig kan Kyano bijna op zn plek galoperen en springt altijd over van galop, dus heeft ie er ook niet echt moeite mee:

Hier een leuk oops momentje, op de film amper te zien maar heeel even dacht Kyano dat we rechtdoor gingen, en hier wisselt ie dus gauw omdat ik (met verschrikt hoofd, haha) aangeef dat we toch naar links moeten

resultaat, de snelste!!!

En daarmee gewoon de winnaar van de klasse L enkelspan ponys!! Wie had dat ooit gedacht