Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patricia_86 schreef:Ik merk aan mijzelf dat ik nu meer startpassen heb als voordat de startlicentie er was. Hoe zit dat bij jullie? Er waren in het begin heel veel voor en tegenstanders, mede doordat het een stuk duurder is voor mensen met 1 paard.
Hoe ervaren jullie het nu?
Ik heb nu de volgende passen:
enkelspan Caya
enkelspan Faya
tweespan Caya en Faya
en straks misschien nog 1 enkelspan erbij van een pony van een kennis die ik nu beleer.
Met startpas via oude systeem had ik alleen tweespan pas genomen.
Patricia_86 schreef:Ik merk aan mijzelf dat ik nu meer startpassen heb als voordat de startlicentie er was. Hoe zit dat bij jullie? Er waren in het begin heel veel voor en tegenstanders, mede doordat het een stuk duurder is voor mensen met 1 paard.
enkelspan Caya
enkelspan Faya
tweespan Caya en Faya
en straks misschien nog 1 enkelspan erbij van een pony van een kennis die ik nu beleer.
Gem schreef:Patricia_86 schreef:Ik merk aan mijzelf dat ik nu meer startpassen heb als voordat de startlicentie er was. Hoe zit dat bij jullie? Er waren in het begin heel veel voor en tegenstanders, mede doordat het een stuk duurder is voor mensen met 1 paard.
enkelspan Caya
enkelspan Faya
tweespan Caya en Faya
Ja logisch .... je hebt meer pony's en betaalt maar één keer.
Kan me niet voorstellen dat de enkelspanrijders met één paard nu opeens voorstander zijn. Er is sindsdien toch niets veranderd?