Vorige week zag mijn vrouwtje op FB dat er een Ruiter Inspiratiedag zou zijn in Tolbert.
Hier kon je ook meedoen aan een clinic vrijheidsdressuur van Eva Roemaat.
Ik wist niet wat dat was maar vrouwtje vond het wel leuk voor die Pretletter zei ze.
Nu weet ik niet wat een Pretletter is maar dat zegt ze altijd tegen me.

Ik zal mezelf even voorstellen:
Mando
Maflinger met heeeeeeeel veeeeeeel humor.
15 jaar jong
Wij zijn altijd wel in voor een rondje "lol met je knol".
Ik heb altijd van alles gedaan met het vrouwtje.
Dressuur (M2)
Springen
Crosstraining
Koetjes vangen

Schriktrainingen *BOE*
Werken aan de hand
Lange lijnen
Buitenritjes in het DrentsFrieseWold
Ik hoorde ook dat ik over 2 weken al mijn 11 halfinger vriendjes weer ga zien 4 dagen want dan ga ik voor de 9e keer op vakantie op de Veluwe.
Ik weet niet waar dat is maar ik moet dan wel altijd heel lang op de trailer staan zegt het vrouwtje.
(ik voel nog een topic aankomen....

Vroeger deed het vrouwtje altijd wel leuke dingen met me, dan moest ik lachen en kusjes geven en heel diep buigen.
Dat vond ik altijd zo leuk om te doen dat ik het te pas en te onpas deed dus daar is ze een beetje mee gestopt.
Vond ik wel jammer hoor.
Ik moest dan ook mijn benen omhoog doen maar dan ging ik rondjes lopen en dat was niet de bedoeling zei mijn mens.
Volgens mij heb ik vandaag wel heel erg mijn best gedaan..... let op!!!!!!!!!!!!
Pretletter Mando.... aangenaam.

Ik kreeg van het vrouwtje nog een mooi touwhalster. Speciaal door Freespirit touwhalsters voor vandaag gemaakt en ik vind hem zo mooi. Knap ben ik he...

Wedden dat als ik heel hard lach ik wel een koekje krijg.

Toen gingen we heel hard oefenen ik heb toch mijn best gedaan.
Eerst deed Eva het even met mij voor.

Toen moest mijn vrouwtje het doen...

Daarna moest ik ook nog als een ezel staan... nou ik heb het maar gedaan want ik ben en blijf een haflinger he.. voor eten doe ik alles

Na een uurtje was ik er wel zat van en heb ik niet meer zo mijn best gedaan.
Gelukkig mocht ik naar de trailer en heeft het vrouwtje mij naar huis gebracht waar ik nu alle grasjes van het land sta te eten.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Tut van Mando