Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
altijdhonger schreef:Cowgirl schreef:Breng het paard weg naar mensen die van menpaarden beleren hun beroep hebben gemaakt.
Ja kost helaas geld maar dan heb je een braaf en goed beleerd paard.
Van mensen die op autobanden gaan zitten tijdens het beleren krijg ik echt kriebels.
Hoe kan ik het dan best aanpakken?
altijdhonger schreef:Ben mijn haflinger aan het beleren voor de kar.
Rustig aan begonnen met oefenen maar loop nu toch tegen een probleem aan.
3 autobanden zijn geen probleem om te slepen maar vanaf iemand op een bad zit gaan ze in protest,
wilt ze niet voort en begint ze te draaien.
hoe kunnen we dit het best aanpakken?
altijdhonger schreef:Ik snap zeker de twijfels langs jullie kant, en haar uit handen geven zit zeker in mijn achterhoofd! maar ik krijg als combinatie al langer les van deze instructeur en heb hier dan ook echt vertrouwen in. tot nu toe gaat alles echt goed. ze kent alle stemcommando's en is 100% verkeersmak.
hier hebben we dan ook uitgebreid onze tijd voor genomen!
de laatste maal tijdens de les hebben we banden erachter gehangen en hierbij de opdracht gekregen om hier goed mee aan de slag te gaan en dan iemand op de band.
nu merk ik gewoon dat het hier echt vast loopt, ken haar goed genoeg omdat te zien, dus ben bang dat de kar ervoor, wat wel wat meer weegt haar helemaal laat blokkeren. hier zocht ik dus wat ervaringen in. maar uiteraard word dit ook gewoon besproken met mijn instructeur. maar enkele meningen vragen kan geen kwaad, toch?
altijdhonger schreef:Ben mijn haflinger aan het beleren voor de kar.
Rustig aan begonnen met oefenen maar loop nu toch tegen een probleem aan.
3 autobanden zijn geen probleem om te slepen maar vanaf iemand op een bad zit gaan ze in protest,
wilt ze niet voort en begint ze te draaien.
hoe kunnen we dit het best aanpakken?