Een tijdje geleden plaatste ik al een topic met foto's en filmpjes over het beleren van mijn mini Shetlander Gaya. Gaya is mijn paarden project sinds mijn rijpony Simra in augustus ingeslapen is wegens haar cushing en mijn jaarling nog lang niet toe is aan werk. Ik had Gaya altijd alleen als maatje voor Simra maar sinds een paar maanden is ze dus men-pony !

Het strand is een plek waar ik heel graag ben met de paarden, ik heb met Simra uren op het strand doorgebracht. Altijd lekker rijden, je hoofd leegmaken.. Nu was het dan de beurt aan Gaya om te laten zien hoe ze dat deed. Ze is nu 3,5 jaar oud en 2 maanden echt beleerd dus verwacht geen prachtige foto's met hoogstandjes qua mennen. We hebben enorm genoten en ze was ontzettend braaf. Dit was nu even het belangrijkste. We hebben alles gedaan; dus ook lekker een galopje. Ze deed het allemaal super. Ze was even heel boos op een stoute hond die heel gemeen deed maar ze luisterde goed en we konden snel weer verder.
De strandopgang hebben we haar geholpen uiteraard dat was best mul maar het was een klein stukje. (niemand op de sulky en de achterkant even optillen) maar op het strand zelf ging het super.
Wandelen de opgang tegemoet.. Toch een beetje zenuwachtig

Losgeklikt van de lijn.. Doei !!

Zo trots was ik op mijn toppertje !!

En dan nog een filmpje van mijn uitzicht

Tijd om weer te gaan (Mn gezicht zit zo gewoon erg lekker

Super trots op mijn kleine teddybeer