Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
newmom schreef:Jawel. Ik heb ze vanmiddag gesproken.
En verder idd niet echt in de buurt.
BlackDevils schreef:Menverenigingen Aalten, Varsseveld, Zelhem en Beek zitten bij je in de buurt.
BlackDevils schreef:Dan moet je je denk ik toch leren te schakelen met je auto of je iets meer verdiepen in de mensport.
Weinig mensen in Nederland denk ik die de luxe hebben voor de keuze van 4 of 6 menverenigingen in een straal van 10/20 km...
Unleash schreef:newmom schreef:Jawel. Ik heb ze vanmiddag gesproken.
En verder idd niet echt in de buurt.
Oh oke! Wist ik echt niet. Weet je ook hoe de club heet en waar ze zoal rijden? Is die vereniging in Wieken dan niet wat voor jou? Dichterbij kan haast niet!BlackDevils schreef:Menverenigingen Aalten, Varsseveld, Zelhem en Beek zitten bij je in de buurt.
Ik heb gisteren even gegoogled, en ik kwam Aalten en Zelhem tegen. Hiermee heb ik contact opgenomen. Maar Beek en Varsseveld heb ik nog niks van gezien online, heb je wat meer info toevallig BlackDevils?
Aalten-dinxperlo is nog best wel te doen qua afstand vind ik. Ik ga de opties allemaal een serieus overwegen!
Edit: gevonden!! Moest even zoeken maar Beek heb ik inmiddels ook een website van gevonden. Jeetje ik had geen idee dat er nog zoveel hier in de 'buurt' zat.