[AR] Even positief nieuws

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

yarrah

Even positief nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 09:39

Afgelopen zondag maakten we ons gebruikelijke rondje door de polder. Mooie lange paden en altijd rustig en veilig. Het laatste stuk gaan we door een rustige woonwijk. Dan weer een zandpad op over de brug terug naar stal. Alleen nu lag er op de brug twee enorme betonnen stenen het was onmogelijk om er tussendoor te rijden. Nu moesten een behoorlijke stuk omrijden en langs een drukke weg,... wat een domper. Uiteindelijk zijn we wel veilig op stal aangekomen.
Gistermorgen heb ik toch een mail naar de gemeente verstuurd met de vraag of de stenen daar definitief blijven liggen. En zo ja, of de stenen niet iets uitelkaar gelegd konden worden. Ongeveer 1.40 meter.

Vanmorgen kreeg ik al een mail van de gemeente: Ze gaan ervoor zorgen dat deze week de stenen op 1.40 komen te liggen!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 17:32

Pluim voor jouw gemeente (en voor jouw doortastendheid) _/-\o_ .

Dublinlove8

Re: Even positief nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 17:57

Mee eens

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 18:17

Het was niet eens mijn gemeente . Dat is Groningen, waar ik werk en weet daar een collega die ook meteen aan het werk gaat. Maar het was gemeente Tynaarlo, maar hun klantvriendelijkheid is ook groot.
Ik heb eens geprobeerd om de sleutel te krijgen van een slagboom over een zandpad bij het Waterschap. Dat is niet gelukt.... ook wel logisch er zat een verkeersbesluit op. Maar ik kreeg wel toestemming om over de dijken te rijden.

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 18:29

Zo positief nieuws van een gemeente hoor je niet vaak, wat leuk zeg!
Verfrissend

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 14:52

Leuk voor jou! ;) Nog nooit gehoord van een gemeente die zo "vriendelijk" (kan geen ander woord vinden :D ) is! :)