WANT ik wou gaan mennen,..maar alleen als ik voldoende zou afvallen, want ja.. ik wil niet dat mijn minipaardjes te hard zouden moeten trekken.

Dit was dan het resultaat... juni 2016, -35kg.

Dan nog een paardje laten beleren... dat ging ook niet van een leien dakje. Mijn merrie Baybe bleek erg koppig te zijn en de man die haar beleerde slaagde er helemaal niet in om haar deftig voor de sulky te zetten, zonder eens te steigeren of te bokken

Tja,...merries hé...

Dan ben ik op zoek gegaan naar een ruin, sinds dat deze altijd de meest makkelijke zijn en dan vond ik mijn mooie zilverappel appaloosa Rocky! Alsof het lot het wou, ik ken zowel Rocky's ouders als grootouders langs beide kanten en heb deze dieren zelfs allemaal in het echt gezien bij hun eigenaars.

Rocky ging bij een goede vriendin van mij om te beleren, zij heeft ongelofelijk veel ervaring en het was dan ook geen probleem voor Rocky,.. hij werd een ongelofelijk menpaardje!
Eerste keer op de baan met Rocky!

En nu maken we eindelijk wekelijks onze ritjes! Vol trots... hij doet het super, eindelijk mijn droom vervuld. Morgen gaan we terug de baan op!

Natuurlijk ben ik nog maar een beginner maar hier heb ik keihard voor geknokt om dit te bereiken, er zijn hoogtes maar ook dieptes geweest en nog steeds moet ik vechten om dit te behouden... ik sta versteld hoe sterk ik soms kan zijn, maar op momenten heb ik echt wel moeite en dit heeft vooral te maken hoe de mensen soms in het leven staan. In plaats van positiviteit kom je altijd weer die negatieve dingen tegen en die willen je wel eens meesleuren, maar dan is het de bedoeling dat je toont dat je sterker bent dan dat en je niet (meer) laat doen!