hoi allemaal,
ik wil graag hulp of tips bij mijn aanspanning omdat ik zelf na wat ik ook probeer niet helemaal tevreden ben,maar misschien ben ik wel gewoon een zeikerd

normaal ben ik ook niet zo van foto's of filmpjes plaatsen maar ik weet dat menners onder elkaar echt heel relaxt kunnen zijn dus we kunnen er alleen maar beter door worden.
-waar ik tegen aan lopen is het zweven van de sulky.
je moet echt goed in je stoel gaan zitten om hem zwevend te houden.
daarbij zweeft hij bij mij heel minimaal en bij mn bijrijdster dus wel, een lastig dingetje dus als je beide 1 aanspanning gebruikt want we zijn er inmiddels achter dat verschil in gewicht het probleem is.
-ook valt mij op dat mn dichte lamoen best ver naar voren geduwd lijkt te worden maar nergens staat spanning op oid terwijl we op een rechte weg rijden.
soms lijkt het zelfs of we de strengen zelfs een gaatje strakker moeten doen maar dan sluiten we hem teveel op.
-het tuig is nieuw gekocht en afgesteld door de passervice maar helaas lijkt het er op dat de borst gewoon niet (meer) goed zit,dus heb al de 2span empathy aangeschaft en deze sluit beter aan alleen is te lang en komt tegen het schoftje,dat werkt dus ook niet.
ik wil dus graag een andere borst maar de gewone van zilco vind ik zo heel smal??wat is hierin wijsheid?
dus ik dacht ik ga eerst kijken wat de menners van bokt voor tips hebben en neem ik die mee in aanschaf voor een ander borsttuig.
ik heb 2 filmpjes maar ik heb geen idee hoe ik deze hier plaats dus daarom maar even 2 foto's geplaatst maar een filmpje zegt natuurlijk veel meer

Let trouwens niet op hoe hij geschoren is want ik was er veel te laat mee dit jaar ivm de zoektocht naar een goede deken dus het is nu net een paddestoel

foto ben ik niet zelf maar heb wel toestemming gehad om het te plaatsen